-->

Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Ένα Τούρκικο τραγούδι που γράφτηκε για τον 15χρονο Μπερκίν Ελβάν που δολοφονήθηκε από την αστυνομία

Το συγκρότημα που ακούμε στο βίντεο λέγεται "group YORUM". Είναι μια μπάντα που γράφει κυρίως κοινωνικοπολιτικό τραγούδι.  Είναι πολύ δημοφιλής στην Τουρκία ενώ έχει πραγματοποιήσει συναυλίες σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις. Αρκετές φορές δεν τους δίνουν βίζα για να ταξιδέψουν εκτός Τουρκίας. Mέλη του συγκροτήματος έχουν υποστεί επανειλημένα διώξεις από το καθεστώς της Τουρκίας, εξαιτίας της πολιτικής τους ένταξης σε αριστερές οργανώσεις. Παρακάτω αναρτούμε τους στίχους του τραγουδιού (μτφρ Σεϊτ Αλντογκάν "Βαθύ Κόκκινο):

Ήταν οι μέρες να βγουν τα γένια του
τα νιάτα κρεμάστηκαν στο μαύρο
έχει ακόμα πολύ για πρωί
ξύπνα Μπερκίν μου ξύπνα

Το κορμάκι είναι μόλις στα 15 του
μαράθηκαν τα όνειρα
κράτησε τη ζωή με τα δόντια
ξύπνα Μπερκίν μου ξύπνα

Χτυπήθηκε η καρδιά του
τα μαύρα μάτια του γέμισαν ύπνο
έκλαψε μια μάνα
ξύπνα Μπερκίν μου ξύπνα

Το λουλουδάκι που μεγάλωνε
λέγεται Μπερκίν μου
θα λογοδοτήσουν πριν βγει ο ήλιος
ξύπνα Μπερκίν μου ξύπνα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου